Monday, June 1, 2009

Bertambah Lagi Ahli Baru..hahahha..

assalamualaikum... selamt bertemu lg kite buat kali kedua pd hari ini. hehhehe..
korang ingt x pasr post aku yg lepas.. alaa..tajuk ANAK vs ANK SAUDARA..
dan hari ini aku mengumumkan bahawa aku dh dapt ank sedara baru..( padahl yg 1st) hahahha..

akak aku telah selamt melahirkan baby laki2 pada awl pd td..
nk ckp masa yg tepat aku xtau, tp lebh kuarg pkol 4 pg td..
selepas telah melepasi jgkaan selama 8 hari, akhirnya dia selamt juga melahirkan anak sulungnya..walaupn kelahiran bayi laki2 ini terpksa melalui pembedahan, namun semuanya berjaln dgn lancarnya..


baby laki2 nie agak besr dngn berat 3.9kg.. hehehhe.. (besar 2.)
cuma skrag mereka masih berada d hospital kuala krai. myb dalm masa 2 3 ari lg leh la blik umh.. kot..


bersama post nie aku bg kt korag bbrape kping gmbar baby baru..hehehe



dah rambut trojan.. hahaha.

1 comment: