Wednesday, June 10, 2009

Cuti-cuti Malaysia..

hhhmmm...ari nie cm xde pe je cter menarik nk share ngn korg.. cuma cm biasa dok umah je.
dok umh mmg xde wt pe la.. tdo je.. tp bukn ske2 tdo tau... tp.......................nk tau nape? hehehhe..
9/6/2009 (selasa) - semalam.. 8.30 pagi - 12.00 tgah hari

Lebih krang kol 8.30 pagi kami bertolak ke pantai bisikan bayu kt semerak.. sape yg pergi?
ermm....aku g ngn pkcik2 N sepupu aku je.. kami semua dngn 5 buah keta.. alaa.. sekadar nk isi masa lapang masa cuti sekolah budak2 je.. tambh lak pkcik aku yg dok kt putrajya blik kg.. 2 la diorg ajk g wt rombongn berkelah + mndi + bercuti kt sana..hehehe
dah namanye berkelah, bnyk la makanan yg d bawa.. kt sana gak kami buat BBQ.. hehehe.. best gak..hahhaha..jagn jeles ek.. aku mmg dh lama la xg mndi pndai. da lam dalam 2 thun lbh.. xde masa + lak cz aku jarag balik kg..

ok la.. da gmbar tuk korg dr aku.. hahhaa ( nk bg sape2 jeles.. klu nk jeles la.. xnk xpe. kuang3..)
Proses menggali dan mengkambus manusia.. hahhaa.. (soher dan ayh Lee)

1..2....3....bompat..hahahaa..(gelap bukan kerna malm yer..)

pnas la plak..


1..4...3... hahahaha...

sempat lg bergaya ngn spek itam pinjam.. (spek soher kot..hahha)


last skli.. sblom balik singgah kt pelabuhan Tok Bali.. bli ikan segar2 yg baru turun dr kapal..

1 comment:

  1. cantik r tempat n...

    kat ne tempat n.. bleh bgtau x???

    situ ada resort x??? blh wat hari keluarga n

    ReplyDelete