Thursday, June 4, 2009

Congratulation..


Hari ini dh dekt 1 miggu cuti sekolah.. cm besa la.. bila strt je cuti sekolah, bnyk la knduri kndara kn.. ermm... alasnnye, nk wt knduri biarla semua da. sanak saudara.. yg jauh yg dekat...

masa ni la nk eratkn hubgan.. nk jmpe saudara yg jauh2.. rakan2 knalan yg dah lama terptus hbgn..(dh cm ri raya la plak..hahhaha)

Dan ari nie gak bnyk majlis kenduri aku tau..
kt tmpat aku nie.. kg nie da 1. kawn aku knduri ri nie gak..
aku pggil Ayub... Nama penuhnye xtau la plak.. selamat pngantin baru bro..
smoga selmat semua. hihihi.

Ri nie gak, Kak Long Gee yg kawen 1hb lepas bersnding ngn pasngn dia. Abg Shukri..
tp umh dia kt Sungai Petani Kedah.. dpt gak jmputn, tp jauh la nk p.. sory bebnyk ye cz xdpt dtang..arap pon semua selmat.. lauk pauk hidgn cukup2 semua. hihihii...

Ri nie gak mmber aku kt P.Puteh (Kg Jeram) da jmput g umh dia gak.. abg dia kawen.. ish2.. nmpaknye xg gak kot. hahahha.. maaf la Zul. Aku bukn xnk g, tp xde mmber nk g sama.. aku nk g sorg, segan lak..huhuhu. pe2 pon, selmat menjamu selera. heheh..

Esok lak 5hb, mmber sekolh lama aku ajk g umh dia gak.. kli ni akak dia lak kawen.. ish2.. nie pon aku serba salah.. x g..kot diorg kata sombong.. nk g ke.. umh bdk pmpuan.. bdk klas dulu sekolh rendah.. hehhe.. tp myb dia da ajk gak bdk2 lain.. so, tggu dan liht je la.. pe kesudahannya..kuang3..

6hb lak, mmber lama aku lak bertunag..Mohd Aziry ngn pasangn dia Norizan. Tp yg nie dia lom ajk aku g. (xtau la kot2 mmg dh xajk) hahaha.. tp xkisah pon.. yg pnting aku doakn diorg cpt2 kawen.. hehhe..

Akhir skali..mmber mragkap senior aku kot.. ( xtau la leh pggil senior ke x..) namanye Syahir. juga akn mlgsungkn perkhwinan dlam masa 2 3 ari nie.. ish2.. dh kawen pon syahir nie.. nmpk cm besa je.. hehehe.. dia lak dok Melor. da gak ajk aku ri 2.. tp aku ckp nk keja.. so, xaku mmg x g la umh dia...pe2 pon, aku arp diorg bahgia... dan cpt2 dpt ank..hihihi..

ermm....
dh da yg kawen pon mmber2 aku kn..
dh da yg bertunag..
ringn jodoh diorg..cpt ketemu pasngan hidup..
dan aku.........

masih cm nie....kawen???
hahahaha..lmbt g la.. blajr pon lom abis lg..
duit pon xde..ish2...
ingt senag ke nk jaga ank dara org kn..kn3??? hehhhe...
so, korg tolong la doa2 aku cpt ketemu jdoh dan berkahwin.. hahahahha.. (gurau je la)

pe2 pon.. wt semua yg mndirikn masjid, ingtlah..
kite wt semua nie...
kerana ALLAH..
menurut Sunnah Rasullullah S.A.W


SeMOga SemuA SELmaT...Amin..

No comments:

Post a Comment