Thursday, June 18, 2009

Khabar Buat Teman..

salam...sudah agk lama aku tidak mengupdate myblog..
mst da yg tertggu2 my latest new.. klu xde yg tggu pon xpe.. hahahha..
sje nk sedapkn ayt..( nmpk la cm org pnting) hahaha..

da yg rindu aku x???
hahahha...
ingt aku ke...
hehhhee..

so?...

kemana aku mghilng..??
aku...
aku...
sebenrnya...
sebenrnya...








sebnArnya...






....................
...............

xyah la korg tau kemana aku mghilng selama nie..

heheheh..


tp kn...
kadang2..
bila kita hilang..
kite menyepi...
menyembunyikn diri...

akan mmbawa seribu satu kebaikan..
mugkin ada yg akn merindui..
mgkin juga org akn lebh mghargai bila kita tiada..
mugkin juga ada yg akan mencari..
membimbngi..
dan mugkin juga...
membnci
dan melupakan terus..

semua itu lumrah hidup..
kita sentiasa mncari yg terbaik..
memuhasabh diri..
mengenal diri..
perasaan..
dan.. mengenal Maha Pencipta..

tiada apa yg menarik tuk d kongsikn wat kali ini...

salam kita bersua lagi...insyaallah..



No comments:

Post a Comment