Sunday, May 31, 2009

Laptop oh Laptop

...AARRRGGGHHH..mlm nie lptop aku asyik wt hal je.. dh bape kali asyik padam ngn sndri je..mengganggu betul la.. aku sedap2 dok on9, padam lak.. eeee.. geram tul la..geram3..aku baru dok on9 cari2 mklumat dan idea nk kongc ngn korg lam blog nie..

sebelom nie dh da ckit2 pnyakit dia, tp lom kritikl g.. mlm nie dah wt hal lak..
esok kena bg ubt la..( formt la 2.hahaha..) semua ni cz window error.. ermm..besa la bila guna window yg bukan original mmg cm nie la. xleh tahn lama..hohoho..tp aku sbrnya mlas nk formt2 lptop nie..bukn pe...dh bnyk kli tahun nie aku format..nnt rosak lak harddisk..

dh lptop lama mmg la bnyk wt hal.. cm org gak, dh berusia bnyk la pnyakit..xleh wt 2 la, xleh wt nie la..ish2..ssh da bnda lama nie..hahaha..tp nk wt cm ner dah aku da yg ini je.. ngn lptop nie la aku meneruskn hidup d alam maya yg penuh pancaroba ini.. cceewwaahhh.. hakhakhak.

dan cz lptop aku wt hal.. maka aku pon xde la idea nk tulis pe mlm nie.. akhir skli,
terhasillah luahan rasa ini..hahaha..huhuhu..

dan..
hati ini terus berbicara seorg diri...

2 comments:

  1. sabar2...bnyk jasa laptp tu,kang kalo dia terasa dia tamatkn khidmat pulak lg susah... heeee

    ReplyDelete
  2. hohoho..cz berjasa la still sbar.. + lak xde duit. lg la sabar.. hahahha.. klu kaya dh lama bli baru. =P

    ReplyDelete