Thursday, May 21, 2009

Gerimis Mengundang..

Fuh.!! lega.. lega..hari ni baru aku bleh mnulis lak kt blog nie. bosan gile xde intert.. BOSAN. tu la ugkapan yg dpt aku gmbarkn. baru 1 ari xde itrnt. tp dh rasa boring gile.. ptg smlm enth cm ner line tlepon rosk lak.. huhuhuh..aku baru je bersmngt waja nk teruskn myblog yg tergndala suatu masa dulu. hihihi.. dan ptg lak line phone ni wt hl lak..dh ptg mmg xleh repair la. naib baik petg nie dtg gak telekomman ( org telkom la.) hahaa.. repair prblem nie.. alhamdulillah..

Gerimis yang dtng mengundang membawa bersama hjan d sertai kilat. Dan itulah yg berlaku ptg semlm... dan kerna kilat itu la line tpon rosak. dan kerna 2 jugak la aku membosankn diri. Kite sering mahukan hari yng cerah tp ALLAH lebih mengetahui, hakikatnya hujan perlu d turunkn. Cm 2 la kite kena trima hakikat dan kenyataan hidup ini. Dah kerana xdenya intrtn dan aku xtau nk wt pe ( + lak mlas.) hahahha.. aku lyan la KAMI THE MOVIE..

Sebenrnya dh lama aku nk tgok filem nie. mmg dh lama pon da lam smpanan aku. cuma masa dan ketika je lom smpai. mlm td dh kbtulan da mood, aku bukak la cter nie.. mmg sblom nie pon aku dh layan KAMI the series yg kt tv.. so, bg aku cter ni best la..aku xtau la korg layan ke x cter nie., aku suke cter nie cz kuatnya hbgn persahatan mereka. ALI,ABU,LYNN,ADII dan SOFIE. bg yg ske band indie, aku rasa korg pasti layn la cter nie.. hehhe..kn kn??
dan xyah la aku komen pe2 pasl ending cter nie.. cz ite semua da pndapt dan pndgn masing2.. yng aku nk kongsi, aku suke KAMI.. hehhe.. bg yng lom tngok dan xpernh tgok, leh la cuba layan..hahhah

" Hidup Ini Memang Perit, Tp Esok masih Ada "

mengharapkan hari esok mmbri sinr baru buat kite semua..insyaALLAH.

No comments:

Post a Comment