Friday, May 22, 2009

My Sweetheart...


Jom ronda-ronda..




Ha! ni la mtorbike kesayangan aku..jd teman aku kt kampus sana. Walaupon mtorbike aku nie cc dia kecik je.. tp bg aku ok la. Aku puas dgn pe yang aku aku dah ada skrg nie..

Mtor buruk cm mtor aku nie sape la nk pndng kn.. lbh2 lg aweks2.. cz 2 la aku buang je sit blakang bg jd sit sigle. hahhaha.. puas ati aku leh naik sorg2..

Tp nk sampai leh jd cm skrg nie, bnyk gak la duit aku melayang.. duit ptptn aku dah bape habis aku spare setiap sem tuk mtor nie. 2 la yg wt aku syng bangat ngn mtor nie..hihihi..tp xpe, yng pntg aku puas ati ngn dia skrg.. Best tau naik mtor nie..heheh..( promote mtor sndri la.. hahah) tp klu bg yng ske rempit 2 xsesuai la.. cz mtor aku ni xleh bawk laju.

Bila bawak je mtor nie.. pelan2, pusing2 ambik agin ptg.. kdg2 da gak apek2 tegor mtor aku nie.. (mgkin dia terkenang masa berpacaran ngn nyonya masa muda dulu kot. hahahah )tp aku wat slumber je la. (kontrol macho la.) hahhaha..best gak ek da mtor klasik nie. Dulu aku xminat pon.. tp enth cm ner tiba2 terbuka pntu ati nk wt klasik lak mtor aku nie..miyk pon jimat. Skrg lak lg best bila konvoi ramai2 naik mtor klasik..Skrg dh bnyk mtor cm nie kt klntan especlly.

Semakin hari bnda yang lama nie semakin mndpt perhatian kn.. makin ramai pemint. Bila dah ramai pmnt, harga pon mkin mahl la.. Entah la dunia zaman skarg..Tp yng pastinya, bila dah da bnda cm nie kena la jga ngn elok2..hohoho

No comments:

Post a Comment