Friday, May 29, 2009

MY DREAM TEAM




Dah 2 ari aku xupdate myblog nie.. entah.. 2 3 ari nie cm xde idea je nk tulis.. lg lak da rsa malas. hahhaha.. xtau nk tulis pe.. tp ri nie da rasa rjin ckit, aku pon tulis update la myblog.



Manchester United. ha! ni la pasukn kegamaran aku dr dulu lg. Sejak aku sekolh rendah lg.. xtau la nape minat sngt.. tp mmg minat la. aku mula2 mint cz ERIC CANTONA.. terkenl ngn pnas baran, tp permaian menarik. membntu ramai rakan2 pemaian..walaupn masa 2 aku bdk2 g, tp best tngok dia main..pas dia main la aku jd mint ngn MU. Pas je Cantona kuar MU, Beckham lak ambik jersi no 7. Mmg keramat betul la jersi no 7 nie bg aku.. sape2 yg nk pakai jersi nie mst da smthing special yg xde kt pemain lain.. aku sngt kagum ngn free kick beckham.. memng menarik. Hantaran2 jauh dia pon mmg tepat kepada pmaian lain..mmg jarg da pemain leh jaring gol bnyk2 ngn free kick. Aku sngt2 mint Beckham dr sekolh rendah smpai la skrg... beSt gile. hehEhe



Bila dh Beckham kuar, msuk la Ronaldo. Pki jersi no 7 gak..aku xtau la dia nie cm ner..Secara jujurnya aku xmint pon kt dia nie. Enth nape..myb cz permainan dia kot. Aku tngok dia nie cm asyik nk main sorg je.. bkn cm pemain lain..myb cz dia nk cari nama.. 2 la yg wt ak xbrape ske dia.dia cm sombong.. bila dh popular nie, lg2 tmbh lak sombongnye.. ok.. mgkin dia da kelebihan, tp guna la kebihan dia tuk bantu pasukn or bntu pemain lain.. (eee...geram nie )



Skrg dgr plak ura2 Ronaldo nk tgglkn MU. Aku xkisah pon bdk nie kua MU.. Xde la rasa kehilgn cm Beckhm kuar g Real Madrid dulu.. aku mmg setuju klu MU jual je mmat nie sorg. Ambik duit bnyk2 pas 2 bli pemain lain. hahahha.. bg aku, Rebery or Kaka sangt sesuai tuk gnti mamat nie..




erm..pe2 pon, mlm selm MU tewas d tgn Bercelona dlm finl lig juara2 eropah.. da la ckit kecewa.. kecewa bukn pe.. cz permainan MU malm 2 xbest.. bukn prmaian MU yg sbenrnya.. dah klh nk wt cm ner kn.. pe2 pon, terskn perjuagn tuk thun depan.
aku ttp myokong MU..hahahhaha..




GLORY2.. Manchester United..




No comments:

Post a Comment